۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۲۲

دوچرخه سوران پیست تک اسپرت البرز در مرحله آخر لیگ برتر کشور خوش درخشیدند

دوچرخه سوران پیست تک اسپرت البرز در مرحله آخر لیگ برتر کشور خوش درخشیدند

کرج – خبرگزاری مهر: دور سوم و پایانی لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در مواد پیست که از دیروز 27 شهریور ماه در مجموعه ورزشی آزادی برگزارشده بود امروز با درخشش رکابزنان تیم تک اسپرت البرز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های لیگ برتر دوچرخه سواری کشور که از دیروز در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، امروز با پیگیری رقابت ها و اهدای مدال تیم های برتر به کار خود پایان داد.
در این رقابت ها که تیم هایی از سراسر کشور حضور داشتند، تک اسپرت البرز در مجموع توانست مقام نخست را از آن خود کند و پس از تیم پیشگامان کویر یزد بر سکوی دوم بایستد، همچنین تیم مس کرمان نیز مقام سوم را از آن خود کرد.

سطح مسابقات مذکور به دلیل حضور رکابزنان قهرمان آسیا و نفرات برتر کشور، بسیار بالا ارزیابی شد و با رقابت های قهرمانی آسیا برابری می کرد.
در روز نخست این رقابت ها رکابزنان سرعتی تک اسپرت البرز فرزین عرب و احسان خادمی در رشته 200 متر، پس از حسنعلی ورپشتی و محمود پراش پیشگامان کویر یزد، عناوین سوم و چهارم این رشته را از آن خود کردند.

در رشته مدیسون نیز تیم دو نفره تک اسپرت متشکل از علیرضا حقی و بهنام خسروشاهی بر سکوی دوم ایستاد.
همچنین رکابزنان پیشگامان و مس کرمان عناوین اول و سوم را از آن خود کردند.

همچنین در رشته 4 کیلومتر تعقیبی انفرادی حسین عیلزاده که عنوان رکابزن اول آسیا در سال 2012 را در کارنامه خود دارد، با کسب رکورد 4 دقیقه و 36 ثانیه و علیرضا حقی با زمان 4 دقیقه و 40 ثانیه با اقتدار سکوهای اول و سوم این رشته را از آن خود کردند و علی خادم نیز در این بین  بر سکوی دوم ایستاد.

در رشته اسکرچ نیز بهنام خسرو شاهی که قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد، از تک اسپرت البرز بر سکوی دوم ایستاد و علی خادم و شهاب جدیدالاسلامی به ترتیب از تیم های مس کرمان و ترافیک تهران به سکوهای دوم و سوم بسنده کردند.

در آخرین رقابت روز نخست مسابقات که با برگزاری 4 کیلومتر تعقیبی تیمی پیگیری شد، تک اسپرتی ها متشکل از علیرضا حقی، حسین علیزاده، بهنام خسروشاهی و محسن رحمانی با کسب رکورد 4 دقیقه و 21 ثانیه با اقتدار سکوی نخست را از آن خود کردند و رکابزنان تیم های پیشگامان کویر یزد و مس کرمان عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

به این ترتیب رکابزنان تیم تک اسپرت با درخشان ترین مدال ها روز نخست این مسابقات را سپری کردند و روز دوم نیز امروز، با برگزاری رقابت های باقیمانده پیگیری شد.

ابتدا در رشته کایرین احسان خادمی و فرزین عرب  هر دو از تک اسپرت عناوین سوم و چهارم را کسب کردند و  رکابزنان پیشگامان کویر یزد سکوهای اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در رشته آمینیوم که متشکل از 6 رشته است و مجموع امتیازات، نفرات برتر را مشخص می کند، مهدی آزمون از تک اسپرت البرز سکوی دوم را از آن خود کرد و رکابزنان پیشگامان کویر یزد و مس کرمان عناوین اول و سوم را کسب کردند.

در رشته دور امتیازی نیز که به مسافت 60 دور در پیست 333 متری آزادی برگزار شد، ورزشکار المپیکی تیم  تک اسپرت البرز، سکوی نخست را از آن خود کرد و رکابزنان پیشگامان کویر یزد که محمد رجبلو قهرمان آسیای این رشته را در ترکیب خود داشت را پشت سر گذاشت تا آنها بر سکوهای دوم و سوم بایستند.  

به این ترتیب تیم تک اسپرت البرز با کسب درخشان ترین مدال ها، به سرپرستی حمید خمسه و با رکابزنی علیرضا حقی، حسین علیزاده، فرزین عرب، احسان خادمی، محسن رحمانی، مهدی آزمون و مدیریت مجید مجید زاده، توانست علاوه بر کسب عنوان دومی کشور در رقابت های پیست لیگ برتر کشور در سال 92 ، با اقتدار از عنوان نائب قهرمانی دوره های قبلی اش دفاع نماید و بر جواز حضورش در جام باشگاه های آسیا به عنوان یکی از سه تیم برتر کشور، مهر تائیدی بکوبد.

.............................

گزارش و عکس: جواد کریمی

 

 

 

کد خبر 2138881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha